22 kwietnia w Zamościu odbędzie się Konferencja Techniczna „Niezawodność i utrzymanie ruchu w zakładach produkcyjnych” organizowana przez Axon Media.

Lokalizacja:
Zamość
Data rozpoczęcia:
22.04.2020
Data zakończenia:
22.04.2020
Strona www:
http://www.axon...

Wychodząc naprzeciw wyzwaniom, jakie stawia nowoczesna produkcja, osoby zajmujące się Utrzymanie Ruchu codziennie mierzą się z szerokim spectrum zadań: od efektywności i ciągłości produkcji, poprzez utrzymanie maszyn, ocenę, diagnostykę i profilaktykę, po bezpieczeństwo ludzi i środowiska oraz jakość produktów.

UR to proces ciągły, który wymaga opracowania właściwych strategii i narzędzi. Nie mogą być one stałe – powinny być na bieżąco analizowane i modyfikowane, by zapewnić  efektywne i bezpieczne funkcjonowanie zakładu produkcyjnego. Stąd oprócz dużego doświadczenia, równie istotne jest najnowsze know-how. Właśnie takie dostarczamy podczas Konferencji Technicznej z zakresu niezawodności i utrzymania ruchu. To spotkanie dla osób, które potrzebują szerszego spojrzenia na maintenance, chcą pogłębić wiedzę i praktyki inżynierskie oraz produkcyjne, poznać nowości i sprawdzić  skuteczne narzędzia. Po to warto tu być.

Co otrzymasz BEZPŁATNIE zapisując się na Konferencję Techniczną?

Gwarancję najlepszych prelekcji prowadzonych przez doświadczonych praktyków

Wiedzę o rozwiązaniach, o których wcześniej nie słyszałeś

Przegląd aktualnych trendów i ciekawych inspiracji

Nowe relacje biznesowe

Intensywną wymianę doświadczeń w gronie ekspertów rynkowych

oraz

Udział zarówno w części prelekcyjnej, jak i warsztatowej

Pakiet materiałów konferencyjnych i prasę branżową

Przerwy kawowe i ciepły poczęstunek

Imienny Certyfikat Uczestnictwa

BEZPŁATNE WARSZTATY TECHNICZNE

W ramach konferencji możliwe jest uczestnictwo w warsztatach technicznych.

Warsztaty odbywają się tuż po części prelekcyjnej.

Udział w warsztatach jest bezpłatny dla zarejestrowanych uczestników konferencji.

Zgłoszenie uczestnictwa w wybranym warsztacie następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zgłoszeniowym.

WARSZTAT 1

ENERGIA POD KONTROLĄ - PRZEMYSŁOWE METODY POMIARU, ANALIZY, ARCHIWIZACJI I UDOSTĘPNIANIA DANYCH

Podczas warsztatów doświadczeni specjaliści opowiedzą o sposobach zarządzania energią w zakładach produkcyjnych, uczestnicy dowiedzą się o przemysłowych metodach pomiaru, analizy, archiwizacji i udostępniania danych dotyczących zużywanej energii.

Cel warsztatów

- systematyzacja wiedzy na temat wykorzystania sieciowych sterowników klasy PLC do monitorowania różnych rodzajów energii i udostępniania użytkownikowi danych o jej zużyciu,

- pozyskanie umiejętności doboru elementów do pomiaru energii elektrycznej oraz konfiguracji i parametryzacji systemu zarządzania energią w zakładzie przemysłowym,

- możliwość praktycznego przetestowania układów pomiarowych,

- zaznajomienie się z możliwościami nadrzędnego systemu zarządzania energią;

Program warsztatów

- krótka prezentacja komponentów do monitoringu i zarządzania energią,

- zbudowanie podstawowego układu monitoringu energii elektrycznej,

- konfiguracja, parametryzacja i obsługa stworzonego zestawu,

- połączenie zestawów w system sieciowy,

- prezentacja możliwości nadrzędnego systemu zarządzania energią.

GRUPA DOCELOWA

Pracownicy pionu technicznego

Kierownicy, mistrzowie i inżynierowie Utrzymania Ruchu

Dyrektorzy i kierownicy ds. technicznych

Główni energetycy, elektrycy, automatycy

Automatycy, elektrycy, elektromechanicy, energetycy

Główni mechanicy i kierownicy warsztatu mechanicznego

Dyrektorzy i kierownicy ds. Utrzymania Obiektów

Pracownicy pionu produkcyjnego

Dyrektorzy, kierownicy i mistrzowie produkcji

Inżynierowie procesu/produkcji

Kierownicy i specjaliści ds. planowania produkcji

Pracownicy pionu badań i rozwoju

Główni technolodzy i technolodzy

Konstruktorzy i projektanci urządzeń i linii produkcyjnych

Pracownicy pionu jakości

Kierownicy i specjaliści ds. Lean Manufacturing

Specjaliści ds. kontroli jakości

Pracownicy pionu serwisu

Kierownicy i specjaliści serwisu

Pracownicy pionu zakupów

Dyrektorzy, kierownicy i specjaliści ds. zakupów

Kadra odpowiedzialna za zakup sprzętu, maszyn i urządzeń

Prezesi, właściciele, dyrektorzy wykonawczy zakładów produkcyjnych


W związku z wejściem w dniu 25 maja 2018 roku nowych przepisów w zakresie ochrony danych osobowych (RODO), chcemy poinformować Cię o kilku ważnych kwestiach dotyczących bezpieczeństwa przetwarzania Twoich danych osobowych. Prosimy abyś zapoznał się z informacją na temat Administratora danych osobowych, celu i zakresu przetwarzania danych oraz poznał swoje uprawnienia. W tym celu przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółową informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Wszelkie informacje znajdziesz tutaj.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszą nową Polityką Prywatności.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem iodo@elamed.pl

Zamknij